Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Monday, September 28, 2009

Sants Estacion Fredag 25 September

For en dag.. Det som skulle begynne som en fantastisk oppdagelses reise i Spanias innland, har endt opp med fullstendig kaos!
Klokken er 04.30, alarmen uler i ørene mine og jeg skjønner fint lite da jeg får beskjed om å stå opp. To timer til takeoff. Med bagen kastet over skuldrene løper jeg bortover gata i de nye herlige Bianco skoene mine. Lino roper og er utålmodig, mens jeg er egentlig bare fornøyd med å ha såpass fart allerede kl 05.30 på morgenen.
30 minutter til takeoff. FAEN!!!!!! MIERDA!!!! Vi er enda på toget.. Og viser det seg ikke når vi ENDELIG kommer oss till check in ( 1 minutt før de stenger ) at terminalen har nylig flyttet. 20 minutter til med buss!! KOMMER ALDRI TIL Å GÅ!!! Vi prøvde uansett , men sjansen var tapt. Stakkars Lino, bestekompisen skal gifte seg.. Med tusen tanker og frustrasjon i hodet måtte vi bare le!! Løsningen ble tilslutt å dra til Estacion Sants for å ta et tog.. 259 euro??? EN VEI??? DU KØDDER??? Så her sitter jeg enda.. etter 5 timers venting, ihåp om å få en billett til nattoget. Lønner seg å ha kontakter forstår jeg nå ser det ut som vi får billett med nattog til kun 100 €, rekker bryllupet og får sovet en hel natt. Cant complain can I? Annent enn det er det ikke mye å si.. strandliv, drinker, bading og masse kos. Herlig å være med Mr. Gomes igjen 

Take care party peeps! Looks like im bringing something home in my luggage anyway! 

No comments: