Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Wednesday, September 16, 2009

Den perfekte starten på en ny og bedre dag

Endelig senvakt.. Det er uker siden sist. Det å starte kl 1400 gjør meg utrolig effektiv på morgenkvisten. Idag våknet jeg kl 0815, spiste en kjapp og lett frokost og løp avgårde på trening. Det tok meg faktiskt ett år å få treningsmotivasjonen tilbake etter at jeg flyttet hjem til Norge. Jeg elsker trening, men det er noe med det å KOMME seg på dit.. men nå har jeg funnet en ny og sprudlende motivasjon. Svaret er her: BISLET BAD. For et treningsenter!!

Det er som å gå inn i et spa. Bassenget er omringet med levende kubelys, svak belysning, dusen av boblebadet frister deg til å trene ekstra hardt for så å sette deg ned i det dampende badet etterpå. Og hva er vel bedre enn 10 minutters badstu etter trening? Jeg betaler 640 kr i mnd og det er vel verdt pengene. Det som ofte har vært mitt problem er at enkelte dager er jeg rett og slett FOR sliten til å spinne eller jogge. Det er disse dagene jeg har erstattet med svømming, og det har blitt mange av dem:) men svømming er jo LIKE bra trening, og utrolig bra for muskler og ledd! Bare se her..





Idag tok jeg 25 minutters stepp/jogg.. Den kombi maskinen, litt apparater i ca 15 minutter og 30 minutters svømming. STOLT AV MEG SELV :) Og deilig var det!!

Nå venter jeg på at vaskemaskinen skal bli ledig så jeg kan vaske en vask and THEN im off to work!!

Bislet bad for life!! www.bisletbad.no

Ha en fin dag alle sammen

No comments: