Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Monday, September 14, 2009

Metersvis av minner

God morgen god morgen!!

Solen SKINNER!!!:) Jeg elsker høsten, de store ribbestrikkede skjerfene, den nye sorte kåpen min, skinnhansker og en varm kakao i handa.. frostrøyken som legger spor etter meg når jeg trasker ned blandt det fargerike havet av løv gjennom slottsparken. Jeg liker høsten bedre enn alle andre sesonger. Butikkene fylles opp med herlige store gensere, og denne høsten er det jo helt klart GRÅTT som er tingen ! :) Jeg har gått til innkjøp av et par grå sko, en grå veske, et stort hvitt tykt skjerf og har letet frem fjorårets duskelue. NÅ KAN HØSTEN KOMME:) Im ready for uuu..




Jeg er fortsatt ikke klar for å legge bort sommerklærne mine da. De ligger i gangen sortert i esker, men må nok finnes frem igjen om en uke.Da skal jeg til Spania! Barcelona, Sevila, Cordova, Barcelona igjen:)

Når jeg drev å pakket bort fant jeg anntrekk som jeg ikke brukte EN gang denne sommeren, men jeg fikk allikevel ikke til å kaste de. Hva er greia? Jeg kommer aldri til å ta de på meg neste sommer heller. Den ene toppen minner meg om en laaang dag på stranden ifjor. Det begynte med masaje, soling og bading. Fortsatte med brasiliansk fest på ettermiddagen med øl, dansing, latinske rytmer og vitser. Rastaflettene til eksen min som lekte seg i vinden, toppen min som ble sølt uendelig mye alkohol på.. Altfor mye minner i den overdelen. Og om jeg kaster den.. er jeg redd de blir borte..



Jeg har en kjole som jeg spesielt kjøpte til en kjærestekveld med Xen min. Jeg kjøpte inn god mat og tok på meg finstasen. Den kjolen er LEKKER. My Marilyn Monroe.. :) Tiden gikk og middagen ble kald.. Cava flasken ble fylt med svake bobler og et stort ekko og stearinlysene var brent ned, og jeg.. jeg var fortsatt der alene. jeg og min marilyn monroe. Jeg ble dumpet.. hardt og brutalt.. Den kjolen hang fint i skapet helt til 6 mnd senere, når broren min giftet seg i Mexico. For et fantstisk bryllup.. For en fantastisk kveld! Jeg holdte tale i den kjolen, fikk tilogmed stående applaus. Jeg hadde en Indian dance battle med flere av onkelene til svigerinna mi Aarti.. Nå har kjole hedersplass i skapet igjen:)


Når jeg kjøper meg leilighet må jeg gå til annskaffing av et stort loft hvis jeg skal fortsette å lagre minner i metervis av klær.

3 comments:

Anonymous said...

Så fin veske. Hvilken butikk er den fra? :)

La Chula said...

tusen takk:) Elsker den.. Passer perfekt til hverdagsbruk og på fest. Den er kjøpt på Bianco på Aker Brygge. Koster 300 ,- . Check it out:)

Anonymous said...

Ok, takk. Bor ikke i Oslo, men skal se etter den her i Trondheim :)