Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Tuesday, September 15, 2009

Drømme drømme drømme

Enda mer som kunne fått meg til å smile

En strålende blid og fornøyd kunde
Et nytt knakende bra jobb tilbud
En tlf hvor noen sier at de bare setter pris på meg for den jeg er
En liten overraskelse fra noen
En overraskelsesreise
Jul i New York
Et frieri.. haha.. det er faktiskt teknisk umulig men hadde vært koselig da. Så ei jeg kjenner fra barndommen som hadde hatt et super romantisk frieri, og når jeg har en DÅRLIG DAG blir jeg VELDIG Sjalu!!!
Besøk av mormor og mamma
At noen sier at de er storm forelsket i meg
Fri imrgen
At fårikål kvelden vi skal ha på fredag, var idag..
At de 27 kolliene jeg nettopp fikk med varer åpnet seg selv.

PUH! SÅNN NÅ FØLER JEG MEG BEDRE

Forresten. May the dancelegend of all times rest in peace !!

No comments: