Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Monday, September 14, 2009

2 minutters kamp for Norge

Ja da var stemmeseddelen lagt i den hellige postkassen. Ap for alle penga med håp om et bedre Norge for barn, voksne og eldre. Jeg gledet meg egentlig i hele dag til å gå å stemme jeg. Syns det er litt stas. Det er deilig å vite at din stemme KAN faktisk gjøre forskjellen. Eller har jeg blitt et offer for propaganda? haha.. Jeg holder uansett knappen på AP, har en sterk følelse av at de vinner.

Nå er jeg hjemme tilbake i sofaen etter en lang dag på jobb. Mandager er alltid stille.. Men desto mere tid til å pynte opp butikken, så jeg gjorde likså greit om HELE butikken. Ble veldig fint.. Kom å se på alle de fine skoene vi har nå:)

Får ikke gårdagen ut av hodet.. Hvem er det som IKKE liker søndager??En hel dag i sofaen og en hel kveld med digg musikk og avslapping og homedelivery med hemmelige Mr.K. Jeg var ikke utenfor en gang. men enkelte dager trenger man vel å sløkke helt..

Skulle vært på trening idag.. Søren!! Ja ja,..det var valgdag.. Det er vel bra nok unnskyldning?? :)

No comments: