Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Sunday, September 20, 2009

Ingenting er umulig

For en herlig helg.. endelig en hel helg fri! Kos med venner & familie på brygga. Koselig catch-up med gamle venner under en herlig vinkveld!! Avslapping i senga.. Også kom Espen hjem igjen etter en måned borte. Han var med som Prod assistent på serien Ingen Grensen med Lars Monsen. Tror dette blir en veldig inspirerende, lærerik og koselig serie som har premiere i Januar. Det må vi alle følge med på. Deltagerne der har virkelig vist at ingenting er umulig. Det lar seg fakttisk gjøre å krysse fjell og mark uten føtter. Sånne historier gjør meg så utrolig inspirert. Det får meg til å føle at jeg klager egentlig ALT for mye på tull ting. Vi må sette pris på det vi har og det vi får til, og aldri være redd for å jobbe etter det umulige.. For folkens alt er mulig:) Jeg fikk til og med tlf samtale idag fra India fra fantstiske Sarah som jeg studerte med i Spania.. who would have thought. Utrolig godt å høre stemmen hennes igjen etter et HELT ÅR!!! India er neste nåla i kartet!!

Nå er det få dager til jeg skal ut på min Spaniareise med Lino.. Det blir utrolig hyggelig. Bryllup, nye opplevelser, fem stjerners hotell og masse kos:) Im so lucky!!

Imorgen er det ny uke. Ha en strålende start på den alle sammen, nå skal jeg krype under dyna for å starte mandagen med en frisk svømmetur. Night night

3 comments:

Renathe said...

GOD TUR Mia :) Kos deg masse . .
psst: kjempefin blogg

Renathe said...

GOD TUR Mia :) Kos deg masse . .
psst: kjempefin blogg

La Chula said...

Tusen takk. blir deilig:) Takk for kompliment, deilig å dele tanker og meninger med resten av mote/sladre norge. Har sett på din og. kjempe koselig:)