Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Wednesday, September 16, 2009

"Gråt ikke fordi det er over. Smil fordi det skjedde"

Jeg er nå klar for et hvitere og større smil! 7 dagers countdown til bryllup, 7 dagers countdown til et hvitere smil. Mamma kjøpte med denne pakken til meg sist hun var i New York. Nå er jeg spent på om det funker.. Vi får se:) Jeg har litt mixed emotions om tannbleking da, har hørt mye forskjellig. Gjennomsiktige tenner, dårlig styrke, ising.. etc.. har noen av dere prøvd det?? hva var resultatet?? Gjerne advare meg før det er for sent:)

Dental Whitening System skal gi meg et hvitere smil med resultater allerede etter 7 dager! Kjennes ut som jeg sitter med et gebiss i munnen. Pakken er veldig lettvint. Det er et "plastikk" gebiss som du fester oppe og nede i munnen. Det skal sitte på i 30 minutter. Å gjentas hver dag i 14 dager. Woula!!!




Gråt ikke fordi det er over. Smil fordi det skjedde.
Theodor Seuss Geisel

2 comments:

Thea Degvold said...

Man skal visst bare bleke tennene to ganger i løpet av livet. Det sliter veldig på emaljen, så det kommer jo annpå. Sikker på at du ikke vil spare "de to gangene" til du er noe eldre og har kaffegule tenner? :-)

Men, skjønner deg jo godt. Hvite tenner er jo så pent..

La Chula said...

Åå det ante jeg ikke! To ganger i livet bare? hehe.. Jo kunne jo vært lurt å spare de gangene.

Men jeg skal i et bryllup å møte noen jeg ikke har møtt på leeenge, så ville gjøre en total freshup!

Men takk for tipset, jeg ante ikke at det var SÅÅ skadelig! :s