Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Tuesday, September 15, 2009

Etter å ha delt frustrasjonen min med hele blogg norge, og gitt dem noen minutters sightseeing i kaostilværelsen min, ble alt plutselig MYE bedre.

Varene gikk faktisk overraskende fort unna, kunder nærmest plystret når de kom inn i butikken for at de var så blide.. (var det noen av dere lesere??) hehe.. jeg hadde en kunde som takket meg for ekstremt god service, musikken ble mer og mer behagelig.. og så, det beste av alt!!!

Herlige Alexandra.. Kom på jobb trippende glad og fornøyd kl halv tre. Det var tydelig at hun hadde noe smart på lur. Hun kom ut fra bakrommet med noe i handen. EN OVERRASKELSE TIL MEG!!! hun hadde lest bloggen.. Så utrolig søtt... og innholdet i gaven var bare helt utrolig!! Jeg mente ikke at folk måtte bruke PENGER på meg da. haha.. Men denne jenta MADE MY DAY!!! Med en herlig muffins innpakkning fikk jeg et par kjempe fine øredobber fra Accessories. Knall blå.. De passer perfekt til en blå silke jakke jeg har som jeg skal bruke i neste helgs bryllup! Tusen takk Alexndra. Det var kjempe koselig:)


No comments: