Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Tuesday, May 12, 2009

Snille snille paps!!

Med fire dagers forsinkelse på grunn av mye jobb, fikk jeg tatt turen innom paps idag tidlig. For en ukes tid siden var han i New York å besøkte bror å nøt livets glade dager i det 30 grader varme eplet.

PÅ jakt etter Andy Warhol kunst forlot han istedet siste galleriet med en
"goodie bag" til sin flotte datter. Idag er jeg den heldige eier av 5 RÅFINE Vouge covers som skal rammes inn å henges på veggen. TUSEN TAKK PAPPA!!!

Det er old school covers, noe som jeg elsker. Disse blir ikke solgt på Løkka i nærmeste fremtid for å si det sånn:) Ååå som jeg gleder meg til å innrede leligheten min (etter sommeren en gang)


2 comments:

Ida Bianco said...

Så keeeewl de va :D

-Ida

La Chula said...

ja papps har god smak:) Gleder meg til å få de rammet inn!!