Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Sunday, May 24, 2009

Its been a while

I de siste ukene har jeg vært skikkelig treig til å dele mine tanker med omverdenen! Jeg må ærlig innrømme at solen og parklivet har tatt meg ut av data verden. Jeg merker jeg blir et nytt menneske når snøen smelter og solen står lengre på himmelen. Trangen til å sitte forran Tvn på en lat søndag, er HELT borte. Junkfood begynner å forsvinne fra vokubularet mitt og sangene på Ipoden min blir mer og mer lystbetonte!

Idag har jeg hatt en fantastisk dag. Den begynte med hovne øyner og store solbriller. Jeg Mie og Guro (Mie er samboer hunden min) trasket til Birkelunden for å finne inspirasjon på markedet. Og inspirasjon fant vi :) Turen gikk videre til Frogner parken for å leke med tantebarnene mine, så fikk jeg vite at min kjære kommer på fredag på besøk. En meget fin dag med andre ord. Kvelden ble avsluttet med en herlig BBQ i Frognerparken med gode venner. Vi har nå dannet en gruppe som heter THE BBQ QRU summer 2009, hvor vi går sterkt inn for å samle en hel gjeng til grilling via hele sommeren. We have some great months ahead:)





No comments: