Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Monday, May 25, 2009

Aint nothing like a true Eurovision spirit

Bedre sent enn aldri, som sagt så har dagene gått i ett. La oss skru tilbake tiden ca to uker å mimre litt om Eurovision. Det var vel få som fikk naboklager denne kvelden da hele Norge fulgte konsentrert med på vårt store nye håp.

Jeg derimot ble litt for oppslukt i stemningen rundt meg og å kommentere på hver sanger. som dere kan se FADET konsentrasjonen iløpet av kvelden, men jeg gav faktiskt Norge 12 poeng. Iført min knall rosa paljett topp ble jeg godt tatt imot av en Gladgjeng av Eurovision følgere. Raymond ble mektig imponert og vi feiret sammen til siste buss gikk hjem. 17 mai dagen etterpå var vel ikke det beste...



Det var vel ikke de dypeste kommentarene jeg kom med, men det var ikke mye tid til å tenke mellom slagene. MORSOMT var det:)


1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.