Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Sunday, April 19, 2009

Dermalogica produkter



Hey Homos,homeboys and all you sisters out there!!
For en herlig gave..Den store rosa goodie bagen var fylt med:

*Special Cleaning Gel --> Denne har jeg brukt tidligere, AND I LOVE IT!! Det er en ansiktsvask for morgen og kveld. Jeg merket faktiskt STOR forskjell på huden etter bare en ukes bruk, and IM SO HAPPY TO HAVE IT AGAIN!! Hvis man bruker denne som en base i serien av produktene er det kjempe bra. Den tar bort sminke og man kjenner at huden blir ordentlig ren:) Herlig herlig..

*Clearing skin wash --> Dette er en veldig sterk ansiktsvask og jeg fikk streng beskjed om å bruke den maks et par ganger i uken. Det er en dyp rens som forhindrer utbrudd, tar ut olje, og gjør egentlig det meste som er bra for ansiktet:) So far har jeg bare testet den en gang, men jeg kjente faktiskt at det svei litt når jeg tok den på. når jeg vasket av etter ett minutts tid følte jeg meg ny og freeesh:)Meget fornøyd med den!!

*Skin prep scrub --> Guri meg for en ren følelse jeg fikk etter å bruke denne skrubben. Den skal påføres når man er helt ren i ansiktet. jeg følte at alle døde hudceller bare ble prellet av meg. UTROLIG bra hvis man er plaget med kviseutbrudd eller fet hud.

*Skin Smoothing Cream --> Denne har jeg brukt tidligere også, og av erfaring så vet jeg at den kan gi litt feit hud, så den er meget bra for de som er plaget med tørr hud i ansiktet. Den er en forfriskende krem å smøre på, og jeg tar alltid en dash av den før jeg går til sengs:)

*Daily microfoliant--> Skal masseres inn i huden i 1 minutt. Deilig & ren følelse etterpå, men man må ha en god og lett fuktighetskrem til å smøre ansiktet inn med etterpå. Denne skal brukes en gang daglig iallefall etter ansiktsvask

*Sebum Clearing masque --> Denne ER så deilig. Det er en avkjølende leire som man masserer inn. Man unngår såklart alle områder i ansiktet med innhul. altså Munn, nesebor og øyne!:) Jeg ELSKER den. Den avkjøler, renser og gir en avslappende effekt! Jeg glemte meg helt bort å satt med den i EN time!! Uppps:) Jaja.. Ren og Pen det ble jeg:)

*Overnight clearing gel --> Vitamin B bombe som over natten motarbeider utbrudd og urenheter. Den inneholder mye flotte store ord som jeg ikke kan sitere her, men jeg har god tro på den! Jeg tror det er viktig å ha disse base produktene slik at huden hele tiden jobbes med, så kan man belønne seg med det lille ekstra som leire, dyprens etc, et par ganger i uka:)

*Oil control lotion --> Denne tok jeg på etter skrubben. Den skal dra ut oljene vi har i huden å gi en MATTE finish. Det er en lett ansiktslotion (svært konsentrert) . Jeg merket faktiskt at huden var mye freshere etter min 3 trinns økt idag tidlig.

HELE ni produkter å bade ansiktet mitt i. Jeg kommer til å se ut som en silke kanin når sommeren er her:)

No comments: