Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Wednesday, April 22, 2009

NYC FACTORY

God mårning. Som tidligere nevnt bor jeg på "landet" denne uken. Jeg våknet opp med solen som strålte rett i ansiktet mitt, så da var det bare å hoppe ut av sengen å springe rundt Sognsvann med hunden. Vel tilbake i leiligheten leste jeg en veldig hyggelig mail.
NYCFACTORY er en hjemmeside jeg har hjulpet til å relansert for å få et nytt og freshere "look". Nå er den mer eller mindre klar! Ta en titt på www.nycfactory.com
. De har veldig stilige ILOVENY, NY, NYPD, New York produkter etc. Hvis dere er interessert i å kjøpe noe kan dere kontakte meg via mail, så skal jeg prate med leverandør! :) ( missjacobsen.gmail.com )

Bildene er tatt her i Oslo, hvor jeg var prosjekt ansvarlig. Modellene er helt rå dansere og korreografere her fra Oslo. Celine, Ronald, Amalie og Jens. Og såklart lille Nathalie som gjorde en super jobb.

Jeg var heldig å få jobbe med en meget dyktig fotograf som også er en venn av meg. Ta en titt på hjemmesiden hans www.arashtaheri.com






Ha en HERLIG dag alle sammen

No comments: