Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Friday, November 20, 2009

Fortsatt Jimmy Choo igjen på Karl Johan

Lørdag morgen, første frihelg på lenge, stearinlys tent, Rhianna i bakgrunnen, neste ingen planer. Cafe date med Maja og en middag ikveld men THATS IT!! Dette tror jeg kan bli den perfekte lørdagen:)

Den indre Mia har blitt en periode blogger. Når det er stress og travelt har jeg ikke sjangs å sette meg ned å blogge. Jeg føler at mange blogger hver dag for å gjøre det. Det er MANGE bloggere i Norge som bare skriver piss bare for å gjøre det og DET gidder ikke jeg. Jeg skriver når jeg har noe interessant eller nytt og dele. Så derfor blir det veldig periodisk da jeg lever i en nokså hektisk hverdag.

Det som skulle bli drømmejobben min ble det stikk motsatte så jeg levnet den plassen. Så nå har jeg begynt på H&M. And its great. Fantastisk miljø, gode penger og masse og gjøre. For ikke å snakke om Jimmy Choo!! Det er fortsatt masse igjen på Karl Johan så ta turen jenter:)

No comments: