Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Friday, November 20, 2009

Figur Kinesis, Bislet bad

Jeg er endelig i treningsmodus igjen og har fått eg en super positiv treningspartner. Min kjære Andre.. så nå peiser vi på! Vi har bestemt oss for å prøve ut litt timer, og det gjorde vi til de grader på Onsdag. Kinesis Figur - Bislet bad. HERREGUD for en bra form for trening. Jeg har ikke kunnet gå normalt i tre dager,det var vondt fra øyeblikket jeg gikk ut av treningsalen, men herregud for en effektiv time. Jeg tror det må være den beste jeg har vært på sålangt i livet mitt. Svetten sto!!!

Effektive øvelser som former kroppen din. Fokus område er ben, rumpe, mage og rygg. står det på siden deres. Det skal være sikkert og vist:) hehe.. Prøv det folkens, det er gratis prøvetime der.

er det noen som har noen andre effektive timer/treningsmetoder å annbefale? Jeg svømmer mye, og har prøvd ut Yoga en det var IKKE min greie.

No comments: