Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Friday, October 09, 2009

The Bianconista in me wont let go that easy

Jøsse navn.. Fredag.. 9 oktober!!! Hva i alle dager skjedde?? Tiden fløy så utrolig fort og her står jeg i butikken å ser utover den uendelige fine horrisonten av sko. Støveletter som skinner der de står, alle festskoene som roper ut "Miiiia dont gooo". Siste jobbdag...

Jeg har sett på datoen flere ganger. I noen uker nå har jeg gått å grugledet meg til idag, blir det trist? blir det gøy?Hvordan blir det å gå ut av butikken siste gang som butikksjef? Jeg har en utrolig spennende jobb som venter på meg, så jeg er absolutt ikke bekymret! Jeg har ALT for mye sko hjemme, så jeg kommer nok ikke til å lide uten mine månedlige innkjøp av sko "jeg virkelig trenger". Men så tenker jeg på jentene jeg jobber med da.

Marit, maskinen i butikken som ALLTID står på & stiller opp. Som kommer med så rare kommentarer at jeg av og til ikke vet hva jeg skal gjøre, annent enn å le!! jeg har kunnet åpne meg for henne fra dag 1, og hun er absolutt en fantastisk kollega og venninne:)

Emilia. Den mystiske frøkna som faktiskt hører på alt tullpratet mitt:) Det lange sorte herlige Nemi håret hennes flagrer gjennom butikken og legger seg som et slør over skuldrene hennes. oh if i could have that long hair!.. En super jente som alltid stiller opp no matter what!!

Alexandra, åå snille morsomme og rare alexandra! Et herlig vesen med rare demonstrasjoner av dancemoves og diverse i butikken!En rå selger som er veldig opptatt av at menn MÅ ha skodeo (forsåvidt enig med henne der)Jeg tror vi alle ble glade i henne fra dag en, der hun lusket seg rundt i butikken i ekstase over å prøve alle de fine skoene!!

Tænnaz.. Our diva nummer 2. Alltid fresh, ALLTID blid, sier aldri nei til noe og er rett og slett little miss positive!! :) Jeg kommer til å savne sladderet og historiene dine:)

Taraaaaaaaaaaaaaaaaa WHERE HAVE U BEEN ALL MY LIFE?? Tara må man faktiskt bare elske.. The legally blonde brunette som er småforvirret om hun er norsk eller amerikansk tror jeg. haha.. Hva skjer med de engelske mailene tara? Alle butikker må ha en Tara, som alltid har sladder på lager, alltid en historie og ALLTId et svært smil i ansiktet!! Diva for life!! :) Hun er nok den eneste som virkelig har forstått min fetish for Hot basketball players;) haha

Og Idaaaaa.. du sluttet for tidlig!! har savnet å ha deg her!! lets start a business together;) hehe

Eva.. kos deg videre med gjengen!! They are priceless:) Call me incase of emergency!haha






Obs. fant ikke noe bilde av emilia jeg!!

4 comments:

Anonymous said...

Ntååå! Vi kommer til å savne deg Miiiia <3 :-* Hilsen Tønnaz & Alex

Anonymous said...

Tænnaz* Du vet hvordan tastaturet på jobb er :P haha

Anonymous said...

Å nei.. jeg begynte å grååte! Tror ikke jeg skjønner hvor mye glede du har spredt hos oss mens du har vært her før nå! Du er en spesiell perle som alltid kommer til å bli lagt merke til snuppa.. Jeg er stolt av hva du tørr å gjøre, og jeg VET du kommer til å ta din neste jobb med storm slik du gjorde hos oss. Man skal lete lenge etter en jente med den selvtilitten og utstrålengen du har! Du er en virkelig menneskeelsker, du er åpen for alle og dømmer aldri. Vær deg selv resten av livet, og du kommer til å gå til topps. Glem aldri oss jentene på Bianco, som er kjempe glad i deg, som en venninne og som miss mammamiaboss!;) Å du.. RING MEG!!! jeg vil absolutt IKKE miste kontakten med deg!

Lykke til på missimo dussi, eller hva det heter.. haha.. Hvis jeg klarer å bare ta med meg èn av alle de tingene du lærte oss så ser jeg på meg selv som et bedre menneske:)

Å kom innom oss!:)

STOOOOOR KLEM fra Marit-en Biancoer for life.<3

La Chula said...

Hei jenter.. tusen takk for helt herlige meldinger tilbake!! Jeg setter kjempe stor prise på det dere sier og jeg kommer såklart til å savne dere også utrolig mye.. Meeeen vi må møtes for kaffe og sladder, og med en gang det er en Bianco middag eller fest eller hva det er, så håper jeg at jeg blir invitert ;) Jeg er utrolig stolt av å ha jobbet med en så super gjeng som dere. Marit snuppa.. jeg skal såklart ringe!! Jeg har alt for mye sladder innabords til å ikke dele det med deg eller tara :) hahaha.. Stor klem