Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Saturday, June 20, 2009

The walk of shame made me feel better !!

Står på jobben nå. Kroppen skjelver og hodet pulserer. Du tror jeg er bakfull? Nei er nok ikke det. For en gang skyld gikk jeg å la meg kl 22.00 igår. Rekordtid for frøken Jacobsen. Jeg våknet med nakkepain og hodepine idag tidlig. Jeg koblet med ut av omverdenen med Band of Horses på øret å trasket min vanlige vei gjennom slottsparken på jobb. Det kunne sett ut som en walk of shame der jeg gikk å gnidde meg i øynene å maserte hodepinen, HELT TIL THE WALK OF SHAME gikk forbi meg.

Med mine favorittsko fra Bianco haltet hun nærmest forbi meg etter en tilsynelatende hard natt. Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte dem. Det blonde lange håret hennes så ut som sau ull, og den grønne sommerkjolen dekte såvidt rumpa. Stakkar lille. Vi har vel alle vært gjennom det??
Jeg følte meg straks freshere å psyket meg opp til en BRA DAG PÅ JOBB!! :)

Nå er Juli rett rundt hjørnet og det betyr Birmingham og London om fem dager. Først skal vi leve i hverdagen til to indere i Birmingham, så blir det glam and rock and roll i London! Top Shop, et glass vin med gode gamle venner, og dansing hele natten er hva som står på kalenderen. Kjenner jeg har godt av en liten ferie nå!! :)

Er det noen som har noen tips på hvor jeg og en kompis kan reise i August.
Vi vil bort en uke å kooooooooooose oss på en plass som ikke er for dyr og hvor vi kan slikke sol på stranden. Eller jeg vil det iallefall, han er neger så vet ikke hvor mye brunere han kan bli:) Let me know

No comments: