Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Tuesday, February 02, 2010

Det store test meg selv året..

Jepp. Da er tannlege unnagjort med NULL HULL og perfekte tenner, synstest bestilt, generell sjekk hos doktor CHECK !!! Det eneste som gjenstår nå er Gynekolog timen min som jeg har om 1 time.. Puh.. Og det komiske er, det som bekymrer meg mest er om jeg skal ha på eller av sokkene?? hahaha.. Tenker ikke dere på det når dere går dit? Hva ender dere opp med?

Ifølge moren min har flere og flere leger begynt å kutte ut GK tester på kontoret deres og henviser kun til spesialist uansett hva det er. Og dere, det er jeg faktiskt glad for. Er det ikke like greit å ha en spesialist til å gjøre en generell sjekk, heller en noen som kanskje ikke har peiling??

Først reagerte jeg veldig på prisen.. MINST 300 kr for en random generell sjekk. men det er 300 kr hvert år. NADA, en mindre drink ute.. en tskjorte mindre i skapet.. noen gåturer isteden for buss. Jepp, HELSE FØRST FOLKENS!!!

1 comment:

La Chula said...

Det ble sokkene på !!