Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Thursday, February 11, 2010

Another legend.. another loss

Tragediene bare pøser på om dagen! Jeg skulle bare en snartitt innom vgnett før middag, også ser jeg at Lee McQueen døde idag tidlig!?? what?? Midt under New York fashion week.. hva har skjedd? Alexander har alltid vært en av mine favoritt designere.. Ikke bare designer han provoserende og herlige klær, men han har som oftest politiske tvister og turner under showene hans.. alt fra skraphauger, overvektige damer og vakre typpiske modeller har danset sin vei ned catwalken for han. Han er interesant, man lytter like mye som man titter på budskapet, og jeg tror publikum sjeldent forlater en av hans show uten en WOW feeling. han var en designer som ALLTID overrasket meg og en morsom skapning. Moteverdenen har virkelig fått et sort teppe over seg tidlig i 2010.

Her er noen av bildene fra hans siste oppvisning i Paris



RIP

www.alexandermcqueen.com

*
On behalf of Lee McQueen's family, Alexander McQueen today announces the tragic news that Lee McQueen, the founder and designer of the Alexander McQueen brand has been found dead at his home. At this stage it is inappropriate to comment on this tragic news beyond saying that we are devastated and are sharing a sense of shock and grief with Lee's family.

Lee's family has asked for privacy in order to come to terms with this terrible news and we hope the media will respect this.

No comments: