Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Friday, December 25, 2009

White christmas in Mo i Rana

snøen ligger som et hvitt laken over sletta, månen skinner om kapp med stjernene allerede klokken 15 på ettermiddagen, ovnen oser ut nye dufter hver dag og klangen av mormors latter ligger som et ekko i ørene mine.. folkens det er jul:) Klisje som det enn må høres ut så er det sant.

Jeg har fått møtt hele familien og Lino har sjarmert alle hjerter i senk. Nå er det bare å nyte dagen videre med sparking og snømann bygging i hagen. There is nothing like a norwegian christmas:) Lino ser ut til å elske det, og det får meg til å sette enda mere pris på tradisjonene vi har. jeg har desverre glemt kamera mitt i trondheim så det blir ikke noe bildeoppdatering riktig enda:) god jul alle sammen:)

No comments: