Follow my blog at

Utvalgt moteblogg

Saturday, March 13, 2010

så gjennom gamle innlegg. så utrolig vittig..

Tittel: Eva...Slutt å minne meg på han. Thursday, July 16, 2009
Eva.. min vakre Eva. Hver gang hun ringer meg så begynner hun med fornuft praten igjen. Det er en mann hun vil jeg skal gifte meg med... Han er så fiiin.. Han er perfekt faktiskt. En ex av meg som jeg måtte kutte med..Kanskje det lar seg gjøre en dag. Uansett, når jeg tenker på denne mannen så tenker jeg automatisk på min uoppnåelige drømmemann, nemlig TYRESE. My heart beats for him!! Er han godtatt mamma??




Og her er jeg idag.. samboer på Bislet med min fantastiske mann som jeg møtte i spania.. Og for under ett år siden blogget jeg om at det kaaanskje kunne bli meg og han igjen?? Det er morsomt hvor fort ting kan endres.. From All to nothing.. from nothing to all.. Når det skjer sånne ting kan jeg ikke hjelpe med å tenke "er dette planlagt for meg?"
Jeg kan si med handen på hjertet at jeg har vært veldig heldig å møte en så flott mann som Lino.. Det er synd det er mennesker på gaten i Norge som skiller mellom hvit og svart, som ikke ser hva som er bak fargen, bak klærne og bak smilet.. og med en gang en person er LITT annerledes så er det så mye lettere for andre å stille spørsmål om ALT "hvordan er forholdet deres, hvordan takler han norge, hvordan takler du å ha han her, har dere det bra, hva tror du vil skje fremover etcetcetc" er ikke dette en privatsak egentlig?? Tenk om jeg ville spurt DEG som jeg ikke kjenner godt om du og kjæresten har det bra eller om det er mye problemer/vanskelig etcetc.. ville ikke du reagert litt?

Det er ingenting mer fantastisk enn to kulturer som møtes, man lærer så utrolig mye av hverandre og ser ting fra et helt annent perspektiv. Den Kari Normann som en gang levde i meg er helt borte nå og har et VELDIG åpent syn for verden. takk og lov for det:)

3 comments:

eva said...

love love love <3 <3 jaaaaa!

Vigdis Sandberg said...

Tjaaaa. Kunn kanskje ha brukt et par tima meir på gymen......

La Chula said...

hahaha!!! Ja skal be han begynne på Bislet Bad der jeg skal trene <3 Eva kan du være forlover??